همشهری آنلاین: سرپرست وزارت بهداشت با بیان اینکه 6 ماه که سهل است حتی در 6 دقیقه هم می‌شود خیلی کارها کرد گفت: در ابتدای دولت نهم قرار بود من وزیر بهداشت شوم که بنا به دلایلی این امر منتفی شد.

طریقت

دکتر محمد حسن طریقت 12 دی ماه در مراسم معارفه خود که با حضور روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد گفت: در ابتدا از زحمات خواهر عزیزمان دکتر دستجردی که با تمام وجود دلسوزانه در خدمت سلامت کشور بودند تشکر می‌کنم. من از دوستان صمیمی مرحوم دکتر وحید و دوستان قدیمی خانم دستجردی هستم. مهمترین اظهارات طریقت به نقل از مهر در زیر آمده است:

  • احساس خوبی ندارم از اینکه در جایگاه خانم دکتر بنشینم. واقعیت این است که این میزها موقتی است و تنها جایی که عدالت نسبی وجود دارد در توزیع این سمت‌ها است.
  • بعد از انتخاب آقای احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور دولت نهم، در جلسه‌ای که با ایشان داشتیم آقای رئیس جمهور تصمیم گرفتند بنده در خدمت این حوزه باشم ولی به دلایلی این امر منتفی شد.
  • البته عنایت ایشان به نقطه نظرات بنده در این سال‌ها کم نبوده به طوری که اخیراً گزارشی نیز از روند وضعیت نظام سلامت به آقای رئیس جمهور ارایه دادم و به دنبال آن بنده را احضار کردند.
  • در ابتدا احساس کردم احضار بنده به خاطر ارایه گزارشی بوده که به ایشان دادم ولی وقتی که خدمت ایشان رسیدم ابتدا سریع و غیرقابل انتظار از بنده خواستند که به عنوان سرپرست وزارت بهداشت در این وزارتخانه حاضر شوم.
  • این دستور آقای رئیس جمهور دفعتاً بود ولی آشنایی با مواضع و اطلاعات و همچنین آمادگی حقیر در رابطه با خدمت در این بخش سابقه طولانی دارد.
  • آیا 6 ماه مهلت باقی مانده فرصت کافی برای انجام برنامه‌هاست؛ 6 ماه که سهل است، حتی در 6 دقیقه هم می‌شود خیلی کارها را کرد. باید حداکثر تلاشمان را انجام دهیم.
کد خبر 196465
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز