همشهری‌آنلاین: معاون عملیات پلیس‌راه کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

جاده برفی

به گزارش ایسنا، سرهنگ صمد اسفندیاری با بیان اینکه در محورهای هراز - فیروزکوه، کرج - چالوس، ارتفاعات گیلان، محور سلفچگان، محور جنگل به چمن‌بید، توسکستان به شاهرود، شهرکرد به ناقان بارش برف گزارش شده است، گفت: محورهای زالیان در استان لرستان، فارسان در چهار محال و بختیاری و نیز تمام محورهای استان‌های مرکزی، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی و اردبیل با بارش برف روبرو است.

اسفندیاری همچنین اکثر محورها در استان مازندران، گیلان، گلستان، کرمانشاه، لرستان، قم، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، البرز، خوزستان، یزد و همدان را دارای بارش باران اعلام‌کرد و افزود: محور اناب به شهربابک نیز با بارش باران روبروست.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور با اعلام خبر انسداد محور اندیکا به شهرکرد در استان خوزستان، به دلیل ریزش کوه خاطر نشان کرد: این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و رانندگانی که قصد تردد از آن را دارند، باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس‌راه از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در جاده‌های برف‌گیر جلوگیری خواهد کرد از رانندگان خواست پیش از سفر به ویژه در محورهای بارانی و برف‌گیر نسبت به چک کردن ایمنی و تجهیزات خودروهای خود اقدام کنند.

اسفندیاری با اعلام شماره 88255555 از شهروندان خواست به منظور اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و نیز امدادرسانی احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

کد خبر 195809
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز