سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: همه دانش‌آموزان شبانه‌روز در داخل و خارج از محیط مدرسه تحت پوشش بیمه حوادث دانش‌آموزی هستند.

فرشید سیاری، اظهار کرد: هم‌اکنون بیمه حوادث دانش‌آموزی با اجرای وسیع حتی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور توانسته گام‌های مؤثری در پوشش و اجرای خدمات بیمه‌ای به دانش‌آموزان بردارد. وی به فارس گفت: جبران غرامت فوت ناشی از حادثه در شبانه‌روز و در طول مدت قرارداد مبلغ 18میلیون ریال، جبران غرامت نقص عضو ناشی از حادثه در طول مدت قرارداد تا سقف 25میلیون ریال و هزینه‌های درمان سرپایی و بیمارستان ناشی از هر حادثه و زلزله تا سقف سه میلیون ریال است.

سیاری افزود: جبران هزینه‌های اعمال جراحی ناشی از بیماری به شرط بستری در بیمارستان تا سقف دو میلیون و 500هزار ریال، هزینه خرید و پیوند کلیه مبلغ هشت میلیون ریال، پوشش بیمه مسئولیت مدنی همه اردوهای دانش‌آموزی تا سقف دیه کامل و پوشش کامل اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی است. وی درخصوص پوشش بیمه‌ای اردوهای راهیان نور توضیح داد: پرداخت غرامت فوت و نقص عضو در اثر حادثه مبلغ 945میلیون ریال و پرداخت هزینه پزشکی در اثر حادثه مشمول بیمه تا سقف 100میلیون ریال است.

کد خبر 195664
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز