سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

گروه حوادث: به گفته بازپرس جنایی پایتخت تا زمانی که نتیجه آزمایش‌های پزشکی قانونی اعلام نشده، نمی‌توان درباره نحوه مرگ مجری جوان تلویزیون اظهارنظر کرد.

حوادث داخلی

قاضی رسولی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی پایتخت که رسیدگی به پرونده مرگ مجری معروف تلویزیون را بر عهده دارد به همشهری گفت: بعد از کشف جسد نیما نهاوندیان در خانه‌اش تحقیقات برای رازگشایی مرگ این مجری تلویزیونی آغاز شد اما باید منتظر نتیجه پزشکی‌قانونی بمانیم تا درخصوص آن اظهارنظری صورت گیرد.

وی ادامه داد: این مجری جوان در آپارتمانش به کام مرگ رفته و هیچ‌کس شاهد چگونگی مرگ وی نبوده است. بررسی‌ها نشان داده وقتی یکی از بستگانش وارد خانه شده جسد وی را دیده که داخل اتاق افتاده و هیچ‌کس شاهد ماجرا نبوده است. اما با این حال بعد از این حادثه برخی اظهارنظر کرده‌ و گفته‌اند که این مجری جوان وقتی در خانه تنها بوده تعادلش را از دست داده و سرش به میز خورده و بعد دچار خونریزی مغزی شده است.

وقتی مجری جوان در خانه خود تنها بوده و شاهدی در این زمینه وجود ندارد، چطور عده‌ای چنین گفته‌هایی را مطرح می‌کنند؟
بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی پایتخت تصریح کرد: در تحقیقات مشخص شده که هنگام پیدا شدن جسد، گوش و بینی قربانی دچار خونریزی شده بوده اما هیچ‌گونه آثار درگیری و ضرب و شتم در محل حادثه وجود نداشته است.

وی گفت: با توجه به اینکه چندین پرونده جنایی را مورد رسیدگی قرار داده‌ام و در صحنه مرگ‌های زیادی حاضر بوده‌ام، متوجه شده‌ام که وقتی شخصی فوت می‌کند و چند ساعتی در یک محل ثابت می‌ماند ممکن است بینی و گوش او دچار خونریزی شود. قاضی رسولی ادامه داد: پس اینکه گوش و بینی مجری جوان دچار خونریزی شده، چیزی را ثابت نمی‌کند و باید منتظر نتیجه پزشکی‌قانونی باشیم .

کد خبر 195658
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز