دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: یازدهمین نمایشگاه انفرادی مجتبی تاجیک عصر جمعه 8 دی ماه در گالری اثر به روی دیوار می‌رود.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، «مجموعه جدید» تاجیک، کفش هایی است که او با مهارت مثال زدنی اش در اجرا بر بوم نقاشی کرده‌است؛ کفش در آثار او از شیء روزمره فراتر می‌رود و با کشف ارزش زیبایی شناسانه آن، به نمادی برای معرفی شخصیت افراد و حتی طبقه اجتماعی آنها می‌شود.

مجتبی تاجیک که سال 1390 به همراه گالری اثر در آرت فر بین المللی استامبول حاضربود و آثارش با استقبال مواجه شد، تا به حال در نیویورک، لس‌آنجلس، قطر، دوبی،... نیز نقاشی هایش را ارائه داده که همواره نگاه خاص او به سوژه های پیرامونی اش مورد توجه قرار گرفته است.

مجموعه جدید مجتبی تاجیک در ادامه مجموعه شناخته شده جعبه های او است که در آن کنار هم قرار گرفتن غیر منتظره اجزای شکل دهنده آثار طبیعت بیجان از عکس های منبع الهامش فراتر می‌رود.

در مسیر خلق واقعیت‌های اکریلیکش، مجتبی تاجیک تا به امروز در مقام نقاشی فرا واقعگرا انتخاب متنوعی از اشیاء داشته که هر یک نمایانگر بخشی از زندگی خصوصی او بوده‌است.

اما در مجموعه اخیر او، کفش که موضوع اصلی است از شیئی با ارزش زیبایی شناسانه فراتر می‌رود و شخصیت متفاوت افراد و طبقه اجتماعی آنها را به شکلی نمادین مورد اشاره قرار می‌دهد.

مجموعه جدید مجتبی تاجیک عصر جمعه 8 دی ماه به روی دیوار می‌رود و نمایشگاهش تا دوم بهمن ماه در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان برفروشان، پلاک 16دایر خواهدبود.

علاقمندان می‌توانند روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 11 تا 20 و جمعه ها از ساعت 16 تا 20 از این آثار دیدن کنند.

گالری شنبه‌‌ها تعطیل است.

کد خبر 195446

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز