گروه شهرستان‌ها: درحالی‌که چهره برخی از شهرهای کشور به‌ویژه شهرهای مرکزی با پایدار شدن هوا از اواسط هفته گذشته به بعد رنگ خاکستری به خود گرفته است، به‌احتمال فراوان از اواخر امروز با ورود سامانه بارشی جدید این رنگ خاکستری زدوده شده و هوا دوباره جان تازه می‌گیرد.

براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی سامانه بارشی جدید طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در مناطق مختلف کشور فعال خواهد بود و براین اساس فردا بارش برف و باران در استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، همدان، مرکزی، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، قم، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رخ می‌دهد. البته این سامانه، شمال استان فارس و شمال استان بوشهر را نیز تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهد.

این در حالی است که بارش‌ در استان‌های ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، گیلان و مازندران از شدت بیشتری برخوردار است. در روز چهارشنبه سامانه بارشی به سمت استان‌های هرمزگان، یزد و خراسان‌جنوبی نیز رهسپار‌ خواهد شد. البته بارش‌های روز چهارشنبه در استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد از شدت بیشتری برخوردار است.

کد خبر 195428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز