یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: در پی حادثه بزرگراه آزادگان، جواد محمدی آتش‌نشان تهرانی در حین ماموریت به شهادت رسید و پیکر وی امروز در مراسم باشکوهی در بین همکارانش تشییع شد.

به گزارش همشهری آنلاین، جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان حادثه دلخراش ظهر روز شنبه دوم دی ماه که برای یکی از ماموران 125 اتفاق افتاد، گفت: با برخورد چند دستگاه خودرو در بزرگراه آزادگان، مامور وظیفه‌شناس آتش‌نشانی تهران که برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در محل حضور یافته بود، به شهادت رسید.

وی دربار علت وقوع حادثه تصریح کرد: در این حادثه دلخراش برخورد چند دستگاه خودرو با یکدیگر در بزرگراه آزادگان موجب شد تا ماموران ایستگاه آتش‌نشانی از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شوند.

به گفته ملکی "جواد محمدی" مامور وظیفه‌شناس سازمان آتش‌نشانی تهران نیز که در قالب گروه‌های عملیاتی امداد و نجات در محل حادثه حضور داشت، بر اثر برخورد یکی از خودروهای عبوری دچار سانحه شد که در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سخنگوی آتش نشانی تهران با اشاره به اینکه وی از سال 85 به استخدام سازمان آتش‌نشانی تهران درآمده بود، افزود: شهید محمدی پس از گذراندن دوره آموزشی در سال 86 در ایستگاه 81 واقع در عبدل آباد تهران به خدمت مشغول شد.

وی اظهار داشت: شهید محمدی 29ساله، متاهل و از ماموران فعال سازمان آتش‌نشانی تهران بود که نزدیک به پنج سال سابقه کار در این سازمان را داشت.

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران، این آتش‌نشان شهید در دی‌ماه سال گذشته در جریان یک آتش‌سوزی که در حین عملیات رخ داده بود، به سختی از قسمت گردن و پای چپ مجروح شده بود.

ملکی افزود: پیکر این آتش نشان شهید امروز صبح از مقابل ایستگاه 81 آتش نشانی واقع در عبدل آباد، تشییع ‌شد.

کد خبر 195336
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز