مدیر مجامع و سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس گفت: منتظر مجوز افزایش سرمایه 2.4هزار میلیاردتومانی از سوی سازمان بورس و برگزاری مجمع هستیم.

مرتضی رحیمیان درگفت‌وگو با فارس، با اشاره به آخرین مصوبه هیأت واگذاری گفت: اراده این هیأت و سایر مسئولان این است که هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس با همان 15شرکت قبلی و با حضور دو شرکت پتروشیمی فجر و مبین در بورس حضور داشته باشد و سهام آن عرضه شود. او با اشاره به سرمایه کنونی شش میلیارد تومانی این هلدینگ ادامه داد: برای انتقال سهام 15شرکت پتروشیمی به هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس، به اعمال افزایش سرمایه تا حدود2.4هزار میلیارد تومان نیاز است که در این رابطه منتظر صدور مجوز این افزایش از طرف سازمان بورس هستیم.

او اعلام کرد: درصورت نهایی شدن این افزایش سرمایه و برگزاری مجمع فوق العاده، باید مجمع سالانه سال مالی 31خرداد هم برگزار شود. همچنین با توجه به اتمام مهلت درج نام این هلدینگ در بورس که سوم‌آبان 91بود، مسئولان اعلام کرده‌اند که تمهیدی برای پذیرش و درج نام آن اندیشیده‌اند که در حال پیگیری است.

رحیمیان گفت: آماده پذیرش و عرضه اولیه سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس در بورس هستیم، ولی سازمان‌های بورس و خصوصی‌سازی‌ باید پیگیر طی شدن مراحل لازم باشند.

کد خبر 194571
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز