14هزار و 75 واحد مسکن مهر دیروز با حضور رئیس‌جمهور در استان خراسان رضوی افتتاح شد.

مسکن مهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمود احمدی‌نژاد که به‌منظور افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی به خراسان رضوی سفر کرده بود، با حضور در شهر جدید گلبهار، از توابع شهرستان چناران، ضمن افتتاح دو هزار و 17واحد مسکن این شهر و اهدای نمادین کلید دو واحد به مالکان آنها، در مجموع 14هزار و 75 واحد مسکن مهر استان خراسان رضوی را به‌طور همزمان افتتاح کرد.

رئیس‌جمهور همچنین ضمن بازدید از بخش‌هایی از کنارگذر شمالی مشهد مقدس، این مسیر را که از پروژه‌های مهرماندگار وزارت راه و شهرسازی در خراسان رضوی بوده و با اعتبار هزار و 720میلیارد ریال ساخته شده است، به‌طور رسمی افتتاح کرد. رئیس‌جمهور در مراسم بهره‌برداری از این طرح ها با اشاره به اینکه در سایه تلاش‌های انجام شده طی سال‌های اخیر برای نخستین بار تعداد واحدهای مسکونی کشور از تعداد خانوارها پیشی گرفت، گفت: البته این بدان معنا نیست که هر خانواده مالک یک واحد مسکونی است اما اقدام ارزشمند و کار بزرگی بود.

محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، گفت: توزیع واحدهای مسکونی در سطح خانوارها در کشور متوازن نیست و زمانی این طرح تکمیل می‌شود که هر خانواده ایرانی حداقل یک واحد مسکونی ملکی به‌عنوان محیطی برای آرامش داشته باشد.

کد خبر 194326
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز