گروه اقتصادی: مدیرعامل سابق شرکت عمران شهر پرند گفت: حدود 20هزار واحد آماده شده در شهر جدید پرند در انتظار تأسیسات زیربنایی است.

به گزارش همشهری، سعید صابونی که یک روز پیش از برکناری از نبود امکانات زیربنایی در این منطقه خبر داده و اعلام کرده بود که واحدهای مسکن مهر پرند بدون آب و برق تحویل داده خواهد شد، دیروز نیز در مراسم تودیع خود همان گلایه‌ها را البته با بیانی دیگر مطرح کرد. او در این مراسم گفت: دو هزار واحد در خردادماه سال گذشته و 10هزار واحد مسکن مهر نیز در سال‌جاری با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد و هم‌اکنون در هشت هزار واحد آماده شده مردم ساکن هستند؛

ضمن اینکه حدود 20هزار واحد آماده شده نیز منتظر تأسیسات زیربنایی است. صابونی پیش از این به‌شدت از وزارت نیرو گلایه کرده و این وزارتخانه را عامل کندی احداث تأسیسات زیربنایی شهر پرند عنوان کرده بود. به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند، او در این مراسم از نکات مثبت پروژه‌های واقع در این منطقه هم گفت. صابونی افزود: پرند به‌عنوان بزرگ‌ترین کارگاه ساختمانی در کشور مطرح است که هم‌اکنون بیش از 95هزار واحد مسکن مهر (در این شهر در مدت سه سال) در حال ساخت است که پیش از این تنها 10هزار واحد در فاز صفر، یک و دو شهر پرند ساخته شده بود.

احداث خط متروی تهران - پردیس؛ به زودی خبر دیگر اینکه همزمان با تکمیل تدریجی واحدهای مسکونی در شهر جدید پردیس، عملیات اجرایی متروی تهران - پردیس نیز به زودی اجرایی خواهد شد. مرتضی تمدن استاندار تهران با اعلام این خبر گفته است که تمام واحدهای در حال ساخت در این منطقه تا پایان تیرماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. با این گفته تمدن مبنی بر اینکه از حیث شبکه‌های ریلی در این منطقه مشکلی نخواهیم داشت، انتظار می‌رود تا تکمیل واحدهای مسکونی، بخش قابل توجهی از مسیر ریلی حد فاصل تهران - پردیس نیز تکمیل شده باشد.

به گزارش فارس، او در مورد سایر خدمات زیربنایی این شهر جدید هم تأکید کرد: تامین آب برای مسکن‌های مهر در شهر جدید پردیس از طریق سد لتیان است و تصفیه‌خانه نیز برای آن تامین شده است. تمدن بیان داشت: در مسکن‌های مهر در شهر جدید پردیس، کلانتری، مدارس، مساجد، مراکز درمانی و بخش‌های تجاری احداث می‌شود. استاندار تهران درباره تفاوت ویژه پروژه‌های مسکن مهر در شهر پردیس با دیگر پروژه‌ها اظهار داشت: تفاوت این پروژه‌ها این است که تمام امکانات از جمله آب، برق و گاز توسط پیمانکار در مسکن‌های مهر پردیس ایجاد می‌شود و دیگر نیاز نیست که منتظر ادارات آب، برق و گاز برای تکمیل مسکن‌های مهر باشیم.

کد خبر 192111
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز