پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاملات آتی پنجشنبه 23 آذر سکه بر خلاف روز گذشته در حالی روند نزولی پیدا کرده که شایعات همچنان بر این بازار تأثیر می‌گذارند.

coin

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، معاملات آتی امروز سکه برخلاف روز گذشته روند نزولی پیدا کرده است به طوری که معامله‌گران این بازار معتقدند شایعات بر اخبار منطقی بازار ارجحیت دارند.

احسان غفوریان، مدیر آتی یکی از کارگزاری‌ها در گفت‌وگو با فارس در خصوص دلیل این کاهش قیمت، اظهار داشت: متأسفانه شایعات بر بازار نسبت به اخبار منطقی بیش‌تر تأثیر می‌گذارد به طوری‌که هم‌اکنون بازار روند نزولی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این کاهش قیمت موجب شده تا امروز قیمت‌ها تعادل پیدا کند و به قیمت‌های نقدی بازار نزدیک شود.

مدیر آتی کارگزاری مشاوران سهام با بیان اینکه قیمت‌ها قراردادهای آتی امروز سکه نسبت به روز گذشته میانگین حداقل 13 هزار تومان کاهش داشته است، گفت: شایعات بر قیمت‌ها تأثیر می‌گذارند.

غفوریان همچنین با اشاره به قیمت‌های امروز معاملات آتی سکه، افزود: قراردادهای آتی آذر، دی و بهمن به ترتیب یک میلیون و 209 هزار تومان، یک میلیون و 283 هزار تومان و یک میلیون و 363 هزار تومان معامله می‌شوند.

به گزارش فارس، روز بیست‌ودوم آذرماه جاری معاملات آتی سکه در حال پایان یافت که قراردادهای تحویل آذر، دی و بهمن به ترتیب با قیمت تسویه شده یک‌میلیون و 219 هزار تومان، یک میلیون و 297 هزار تومان و یک میلیون و 373 هزار تومان داد و ستد شد.

کد خبر 194254
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز