همشهری آنلاین: عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مقرر شده تا موضوع حمایت از سوریه به صورت جدی‌تر پیگیری شود، از سفر رئیس‌جمهور پاکستان به ایران خبرداد.

سید‌باقر حسینی ، با بیان اینکه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مقرر شده است تا موضوع حمایت از سوریه به صورت جدی‌تر پیگیری شود، گفت: امروز تمام دنیای کفر ضد اسلام در سوریه جمع شده است.

نماینده مردم زابل و زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی که با خبرگزاری خانه ملت گفتگو کرده است، با بیان اینکه بیشتر معارضان و مخالفان دولت سوریه غیر سوری هستند، افزود: تمام عوامل موساد، سیا، طالبان و القاعده ضد شیعیان و علویان این کشور هستند و اکنون دو شهر شیعه نشین سوریه در محاصره مخالفان قرار دارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه روز گذشته ( یکشنبه ۱۹ آذر ماه) در جلسه هیات رئیسه این کمیسیون موضوع گسترش و توسعه همکاری‌ها با پاکستان را در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: در جهت گسترش همکاری‌های دوجانبه میان ایران و پاکستان رئیس جمهور این کشور به ایران سفر می‌کند.

لازم به ذکر است دفتر رئیس جمهور پاکستان طی بیانیه ای اعلام کرده است برنامه ریزی مناسب برای این سفر انجام نشده و لذا به وقت دیگری موکول می شود. برخی منابع خبری نیز فشار آمریکا به پاکستان را علت لغو  سفر زرداری به ایران اعلام کرده اند.

 

کد خبر 193891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز