همشهری آنلاین: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف محموله پنج میلیارد تومانی گوشی‌های قاچاق خبر داد.

محموله قاچاق

تسنیم نوشت: سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این خبر اظهار داشت: 26 آبان امسال پس از خروج یک دستگاه کامیون از مسیر اصلی جاده، مأموران انتظامی استان اصفهان با متوقف کردن خودرو مذکور اقدام به بررسی اسناد و مدارک محموله پرداختند. در شرایطی که اسناد و مدارک محموله نشان از حمل محموله "لوازم پخش صوتی" داشت، مأموران با بازرسی محموله موردنظر اطلاع پیدا کردند که بر خلاف اسناد و مدارک ارائه شده، کامیون مذکور در حال انتقال محموله گوشی تلفن همراه به تهران است.

وی ادامه داد: با کشف محموله گوشی‌های تلفن همراه و بررسی اسناد و مدارک به دست آمده، کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان اطلاع پیدا کردند که علاوه بر کامیون کشف شده، تعداد 5 دستگاه کامیون دیگر نیز اقدام به انتقال محموله گوشی‌های تلفن همراه به مقصد تهران کرده‌اند. بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و موضوع برای بررسی در دستور کار معاونت قاچاق پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان با انجام هماهنگی با دادسرای انقلاب اسلامی و گمرک تهران، با شناسایی 5 دستگاه کانتینر در گمرک تهران، با حضور عوامل گمرک اقدام به فک پلمب 5 دستگاه کانتینر کرده و در بازرسی از داخل آنها موفق به کشف ده‌ها هزار دستگاه انواع گوشی تلفن همراه ساخت کشور چین شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به ارزش 5 میلیارد تومانی محموله کشف شده گفت: در پی کشف محموله گوشی‌های تلفن همراه از سوی مقام قضایی دستور توقیف محموله مذکور صادر و برای صاحب محموله قاچاق نیز قرار وثیقه 10 میلیارد تومانی صادر شده است.

کد خبر 193110
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز