گروه سیاسی: سردار سرتیپ مصطفی محمدنجار، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دیدار اعضای کمیته دیپلماسی دفاعی وزارت دفاع اظهار داشت: گسترش و توسعه مناسبات دفاعی با کشورهای اسلامی از رویکردهای مهم و اصلی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در سال جدید است.

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار نجار با بیان این‌که اقتدار جهان اسلام در سایه وحدت و انسجام کشورهای اسلامی تحقق می‌پذیرد گفت: امروز دشمنان اقتدار و وحدت مسلمین با ترویج فرقه‌گرایی و القاء جبهه‌بندی کاذب درصدد هستند هویت دینی، انسجام و اقتدار جهان اسلام را تضعیف کنند.

سردار نجار با بیان این‌که صنایع دفاعی ایران در طول 28 سال گذشته همواره در تحریم بوده است، اظهار داشت: قطعنامه غیرقانونی 1747 فاقد کارآیی است و نمی‌تواند توانمندی و اقتدار صنایع بومی و مستقل دفاعی جمهوری اسلامی ایران را مخدوش کند.

وزیر دفاع هوشیاری و واکنش سریع و مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در برابر تجاوز ملوانان انگلیسی را ستود و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتحاد ملی، اقتدار نظامی، دیپلماسی فعال و آرام سیاسی – دفاعی و رأفت اسلامی بحران ایجاد شده توسط بریتانیا را به‌خوبی مدیریت کرد.

سردار نجار اظهار امیدواری کرد با واکنش مقتدرانه همراه با عطوفت اسلامی ایران دیگر شاهد وقوع این‌گونه تحرکات مغایر با موازین و مقررات بین‌المللی از سوی نیروهای بیگانه نباشیم.

کد خبر 19311

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز