جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
۰ نفر

اگرچه ساندویچ‌ساز به‌ظاهر از لوازم غیرضروری آشپزخانه به شمار می‌رود اما دست‌کم برای خانواده‌هایی که می‌خواهند حین راهی‌کردن فرزند خود به مدرسه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغذیه‌ای ساده و کم‌دردسر برای وی آماده سازند تا با خود به مدرسه ببرد و همچنین برای آنهایی که وقت چندانی برای آشپزی ندارند، وسیله بسیار مناسبی است.

غذا

نکته‌های زیر می‌تواند به شما در انتخاب یک ساندویچ‌ساز مناسب کمک کند:تنوع در ساخت و مدل ساندویچ‌ساز‌ها گاه افراد را دچار سردرگمی می‌کند. با این حال، اگر می‌خواهید در وقت خود صرفه‌جویی کنید، ساندویچ‌سازی‌ را انتخاب کنید که دارای المنتی با توانایی داغ‌شدن سریع باشد.

اندازه ساندویچ‌سازها بسته به مقدار نان تستی که در آنها جای می‌گیرد، متفاوت است. کوچک‌ترین انواع ساندویچ‌سازها، نوعی است که در آن دو تکه نان تست جای می‌گیرد و چهار تا ساندویچ کوچک مثلثی تحویل می‌دهد. البته مدل‌های دیگری هم در بازار یافت می‌شوند که هشت تا 16تکه نان تست در آنها جا می‌شود.

ساندویچ‌سازها با وجود اندازه‌های مختلفی که دارند، جای زیادی را در آشپزخانه اشغال نمی‌کنند.ساندویچ‌سازهایی یافت می‌شوند که نان‌ها را به اشکال مختلف درمی‌آورند که به‌ویژه برای کودکان بسیار جذاب است.ظرف یا همان صفحه داخل ساندویچ‌سازها از نوع ثابت یا متحرک هستند. خوبی ساندویچ‌سازهای دارای ظرف متحرک این است که به آسانی و به سرعت می‌توان آنها را تمیز کرد.
اگر می‌خواهید مواد زیادی را داخل ساندویچ‌ساز قرار دهید، بهتر است نوعی را انتخاب کنید که عمق ظرف آن زیاد باشد.

از آنجا که جنس ظرف همه ساندویچ‌سازها نچسب است، هنگام تمیزکردن آنها دقت داشته باشید که سطح ظرف خش نیفتد.
در برخی ساندویچ‌سازها قابل تنظیم است. در اینگونه ساندویچ‌سازها را می‌توان به‌گونه‌ای تنظیم کرد که بدون کمترین تماسی با محتویات داخل ظرف، گرمای لازم را به آن منتقل سازد.

بیشتر ساندویچ‌سازها علاوه بر شیوه‌نامه استفاده، دستور تهیه مجموعه متنوعی از غذاها را همراه خود دارند.ساندویچ‌سازها معمولا یک تا دو سال ضمانت دارند، ضمانتنامه را حتما از فروشنده تحویل بگیرید.

کد خبر 192803
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز