مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۰:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بودجه مرحله جدید وام ازدواج از طریق بازپرداخت وام‌های قبلی تامین می‌شود.

قائم مقام معاونت امور مالی اداری شهرداری تهران گفت: برای پرداخت مرحله جدید وام ازدواج به زوج‌های جوان تهرانی اعتبار جدیدی نداریم و بودجه آن از طریق بازپرداخت‌های وام‌های قبلی تأمین می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، ناصر امانی گفت: بسیاری از زوج‌های جوانی که وام‌های مرحله قبل را دریافت کرده‌اند هم اکنون در حال پرداخت اقساط خود هستند و با این کار ما می‌توانیم بودجه وام‌های مرحله جدید را تأمین کنیم.

وی در ادامه از اتمام مرحله قبل پرداخت وام به متقاضیان خبر داد و گفت: تمامی زوج‌های جوان متقاضی وام که در ستاد پیوند آسمانی ثبت‌نام کرده بودند تا پایان سال 85 وام‌های خود را دریافت کردند و پرونده این وام‌ها بسته شد.

امانی افزود: تنها تعدادی از زوج‌های متقاضی که دعوت‌نامه برای آنها فرستاده شده هنوز برای دریافت وام خود مراجعه نکردند که این افراد می‌توانند با مراجعه به شعب تعاونی اعتبار شهر ظرف مدت یک روز وام خود را دریافت نمایند.

وی با بیان اینکه مرحله جدید پرداخت وام مانند گذشته نیست گفت: مرحله جدید پرداخت وام به صورت کنترل شده صورت می‌گیرد و در این مرحله فقط به افراد نیازمند وام پرداخت می‌شود.

به گفته قائم مقام معاونت امور مالی اداری شهرداری تهران مرحله جدید پرداخت وام با همکاری اداره‌کل آسیب‌های اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و اداره‌کل رفاه معاونت امور مالی اداری شهرداری تهران انجام می‌شود.

وی درباره چگونگی شناسایی افراد نیازمند گفت: در حوزه معاونت اجتماعی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و خانواده‌های تحت پوشش معاونت اجتماعی مناطق شهرداری در اولویت هستند و در حوزه معاونت مالی و اداری هم فرزندان شهدا و بسیجیان تهرانی با معرفی بنیاد شهید و سپاه می‌توانند این وام را دریافت کنند که شرایط آن به زودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 19264

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز