دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل ساختمان‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه آزاد با اشاره به در دست احداث بودن پنج بیمارستان، از طراحی 10 بیمارستان جدید در دانشگاه آزاد خبر داد.

 

مهندس علیرضا بابایی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه دانشگاه آزاد در بحث ساخت بیمارستان نوپاست، اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه دانشگاه آزاد تامین منابع مالی برای احداث بیمارستان است.

وی با بیان اینکه احداث بیمارستان در دانشگاه آزاد جزو پروژه‌های ضررده است، تصریح کرد: از آنجاکه تعرفه آن بر اساس بیمارستان‌های دولتی است، با این مشکل مواجه است.

وی با اشاره به بیمارستان‌های بوعلی، امیرالمومنین(ع) و جواهری به عنوان بیمارستان‌های قدیمی دانشگاه آزاد، گفت: در فضای بیمارستان بوعلی، بیمارستان جدیدی احداث می‌شود.

مدیرکل ساختمان‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه بیمارستان‌ باید از نظر فنی و ایمنی استاندارد باشد، خاطر نشان کرد: در طراحی بیمارستان باید به عنوان ایمنی‌ترین سازه‌های موجود توجه شود.

وی در خصوص هزینه ساخت بیمارستان در دانشگاه آزاد، گفت: برای ساخت هر بیمارستان برای هر مترمربع حدود دو میلیون تومان و برای تجهیز هر متر مربع یک میلیون تومان هزینه می‌شود.

کد خبر 192351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز