همشهری آنلاین: معاون اجتماعی شهرداری تهران از رونمایی ضریح امام حسین(ع) از ساعت 7 صبح فردا خبر داد و گفت: از ساعت 2 تا 3 بامداد روز سه‌شنبه ضریح در میدان امام حسین گذاشته می‌شود.

ضریح امام حسین

به گزارش فارس، محمد هادی ایازی به برگزاری نمایشگاه عطر سیب اشاره کرد و گفت: با شروع ماه محرم در مناطق 22 گانه خیمه‌های معرفت برپا شد.

معاون اجتماعی شهرداری تهران به برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: این ایستگاه‌ها در زمان سوگواری اباعبدالله‌الحسین از شهروندان پذیرایی کردند.

وی همچنین از برگزاری تجمعی در میدان امام حسین خبر داد و گفت: در روز تاسوعا با مشارکت لشکر حضرت رسول و هیئت رزمندگان این برنامه برگزار شد.

به گفته ایازی با وجود اینکه بارندگی وجود داشت اما شهروندان استقبال زیادی کرده بودند و نماز ظهر تاسوعا در میدان امام حسین برگزار شد.

وی به برگزاری نماز ظهر عاشورا در میدان امام حسین اشاره کرد و گفت: جمعیت زیادی آمده بودند و برنامه به خوبی اجرا شد.

به گفته ایازی بعد از نماز ظهر عاشورا مداحی اهل بیت را داشتیم و در ساعت 15 لشکر حضرت رسول در میدان امام حسین برنامه تعزیه‌خوانی را اجرا کردند.

معاونت اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری مراسم شام غریبان شب گذشته در میدان امام حسین گفت: میزهایی را در طول خیابان 17 شهریور قرار داده بودیم تا مردم شمع‌های خود را در آنجا روشن کنند و مداحان مدیحه سرایی کرده و دسته‌های عزاداری مراسم‌های خود را برگزار کردند.

ایازی از برگزاری مراسم زنان عاشورایی امروز خبر داد و گفت: از ساعت 9 صبح در میدان امام حسین این مراسم آغاز شد.

معاون اجتماعی شهرداری تهران از رونمایی ضریح امام حسین از ساعت 7 صبح فردا خبر داد و گفت: از ساعت 2 تا 3 بامداد روز سه شنبه ضریح در میدان امام حسین قرار گرفته و از ساعت 7 صبح فردا مراسم هایی را برگزار می‌‌کنیم.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم که میلیون‌ها نفر برای دیدن ضریح به میدان امام حسین مراجعه کنند.

کد خبر 192349
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز