همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه تمامی خروجی‌های محدوده طرح ترافیک به دوربین‌های ثبت تخلفات مجهز شده اند گفت: به طور حتم از زمستان امسال جرایم خودروهای فاقد مجوز طرح ترافیک از طریق خروجی‌های این محدوده نیز صورت می‌گیرد.

cctv

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الله بهروز با بیان این مطلب افزود: تمامی خروجی‌های محدوده طرح ترافیک به دوربین‌های ثبت تخلفات مجهز شده اند و اکنون مراحل تست میدانی در حال انجام است تا بتوانیم از اواخر آذرماه و یا در نهایت از اول زمستان جرایم خودروهای متخلف را آغاز کنیم و نظارت و کنترل بر این محدوده دقیق تر و بهتر شود.

وی با بیان اینکه 103 خروجی محدوده طرح ترافیک با به کارگیری حدود 280 تحت کنترل و نظارت قرار گرفته‌اند گفت: با تجهیز معابر خروجی محدوده طرح ترافیک به دوربین‌های ثبت تخلفات، کسانی که از خروجی‌ها وارد محدوده طرح شوند، هم بابت ورود ممنوع و هم برای ورود غیر مجاز به محدوده طرح ترافیک جریمه خواهند شد.

بهروز افزود: ورود غیرمجاز برخی از خودروها به محدوده طرح ترافیک از محورهای خروجی، خطرات زیادی را به دنبال دارد و ایمنی را در این معابر به شدت کاهش داده است که امیدواریم با نصب دوربین های ثبت تخلف در خروجی های محدوده طرح ترافیک شاهد از بین رفتن این تخلفات در شهر باشیم.

کد خبر 191656
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز