سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آرش افشین در تست اول باشگاه لیل فرانسه قبول شده است و در صورت قبولی در تست دوم این باشگاه، اولین ایرانی شاغل در لیگ فرانسه خواهد شد.

آرش افشین

 

حسین ابن قاسم در گفتگو با مهر، درباره حضور آرش افشین در باشگاه لیل فرانسه تصریح کرد: بعد از بازی با صبای قم و هنگامی که در فرودگاه مهرآباد بودیم افشین به همراه یکی از اعضای کادر باشگاه به فرودگاه امام خمینی(ره) رفت و از آنجا عازم فرانسه شد. او دو روز در فرانسه بود و در تست اول باشگاه لیل قبول شد. پس از آن برای حضور در اردوی تیم ملی به ایران برگشت و مجددا بعد از بازی ایران با ازبکستان عازم فرانسه می‌شود.

وی با بیان اینکه افشین باید در مرحله دوم تست لیل هم شرکت کند، گفت: به نظرم مشکل خاصی وجود ندارد. افشین مورد توجه سرمربی لیل قرار گرفته و به عنوان اولین بازیکن ایرانی به لیگ فرانسه خواهد رفت.

ابن قاسم درباره اینکه افشین از طریق کدام کانال به باشگاه لیل معرفی شده است، تاکید کرد: باشگاه فولاد با باشگاه لیل در ارتباط است و این انتقال از کانال باشگاه صورت گرفته است. ما فیلم بازی‌های افشین را برای باشگاه لیل فرستادیم و افشین مورد توجه سرمربی این تیم قرار گرفت.

وی در پایان گفت: در باشگاه فولاد بازیکنان دیگری هم حضور دارند که توانایی بازی در لیگ‌های خارجی را دارند. احتمالا در آینده هم بازیکنان دیگری را به باشگاه‌های خارجی بفرستیم.

کد خبر 190423
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز