همشهری آنلاین: مدیر عامل نشر شهر از برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان در باغ کتاب تهران خبر داد و گفت: همزمان با بهره برداری از فاز اول باغ کتاب تهران، نمایشگاه یاد یار مهربان دی ماه در این مکان برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما، امیرمسعود شهرام نیا درباره  برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان که همه ساله در آبان ماه برگزار می‌شد، اظهار کرد: تاکنون نمایشگاه یاد یار مهربان ده دوره برگزار شده و امسال یازدهمین دوره آن دی ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۵ هزار و ۲۴۶ عنوان ۲۰ درصدی کتاب در دهمین نمایشگاه یاد یار ومهربان عرضه می شود، گفت: تاکنون حدود ۵۳۰ ناشر، کتاب به نمایشگاه تحویل دادند و در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار عنوان کتاب به ثبت رسیده است.

مدیر عامل نشر شهر در ادامه با اشاره به همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش با شهرداری تهران برای برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان، افزود: علاوه بر شهروندان مخاطبان خاص نمایشگاه یاد یار مهربان، مدارس پایتخت، حوزه‌های علمیه تهران و تعدادی از کتابخانه‌های شهر هستند، با این تفاوت که امسال در نمایشگاه بخشی نیز به خانواده‌ها اختصاص یافته است.

شهرام نیا گفت: با توجه به موضوع گران شدن کاغذ و کتاب، شهروندان می‌توانند در نمایشگاه یاد یار مهربان کتاب‌ها را با تخفیف ۲۵ درصدی تهیه کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه همه ساله نمایشگاه یاد یار مهربان آبان ماه در هفته کتاب در بوستان گفت‌و‌گو برگزار می‌شد، اظهار کرد: امسال نمایشگاه یاد یار مهربان در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 190081
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز