دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شعرا و نویسندگان نام‌آشنا از سراسر کشور تاکنون با ارسال بیش از 70 اثر حضور پررنگی در نخستین جایزه ادب و هدایت داشتند.

پوستر فرهنگی

به گزارش همشهری آنلاین، عباس محمدی با اعلام این خبر گفت: تاکنون بیش از 70 شعر و داستان کوتاه در منقبت امام هادی علیه‌السلام به دبیرخانه نخستین جایزه هنری "ادب و هدایت" ارسال شده است.

دبیرعلمی جایزه "ادب و هدایت" با دعوت از نویسندگان و شعرای متعهد کشور برای شرکت در این جایزه افزود: نویسندگان و شعرای متعهد کشور با ارسال اثر در این جایزه هنری ضمن تکریم مقام شامخ این امام همام به بسط شعر آیینی در گستره معرفتی دیگر ائمه نیز کمک شایانی کنند.

وی همچنین تاکید کرد: هدف اصلی این جایزه بازتعریف معرفتی ابعاد شخصیتی امامان معصوم علیهم السلام با زبان والای هنر است که در اولین گام تکریم امام دهم شیعیان امام هادی علیه‌السلام مورد توجه قرار گرفته‌است.

محمدی در پایان تاکید کرد: هنرمندان می‌توانند در شش بخش شعر، داستان کوتاه، متن ادبی، ترانه (مکتوب)، فیلمنامه و نمایشنامه با محوریت تکریم و معرفی نقش، جایگاه و ابعاد شخصیتی امام هادی علیه‌السلام در نخستین جایزه ادب و هدایت شرکت کنند.

علاقمندان تا 15 آذرماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را از طریق ثبت نام در سایت جایزه "ادب و هدایت" www.adabfest.ir به نشانی الکترونیکی: info@adabfest.ir و یا از طریق پست به نشانی: تهران - میدان آرژانتین - خیابان شهید احمد قصیر- خیابان دوازدهم شماره 3 ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88504618 و 19 تماس بگیرند.

کد خبر 189460

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز