همشهری آنلاین: هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر هندبال آقایان عصر امروز با برگزاری چهار مسابقه به اتمام رسید.

handball

در نخستین مسابقه از هفته چهارم لیگ برتر هندبال آقایان کشور، روز جمعه (5 آبان) تیم هیات هندبال تبریز موفق شد همتای ارومیه‌ای خود، شهرداری ارومیه را با حساب 31 بر 22 از پیش رو بردارد. نیمه نخست این مسابقه هم با حساب 16 بر 7 به سود نماینده تبریز به اتمام رسیده بود.

به گزارش روابط عمومی فدارسیون هندبال، در بازی‌هایی که ساعت 16 روز شنبه به طور همزمان برگزار شد، در کرمان تیم صنعت مس علی‌رغم برخورداری از شرایط میزبانی نتوانست مقابل صدرنشین لیگ حرفی برای گفتن داشته باشد و در نهایت این مسابقه را با حساب 21 بر 19 واگذار کرد. تیم ثامن‌الحجج مشهد هم در اراک موفق شد هپکوی این شهر را با نتیجه 26 بر 22 از پیش رو برداشته و فاصله خود تا صدر جدول را کمتر کند.

در آخرین مسابقه این روز کاسپین قزوین رودرروی نیروی زمینی قرار گرفت و به نتیجه تساوی 25 بر 25 رسید.

لازم به ذکر است مسابقه تیم‌های ثامن‌الحجج سبزوار و ستاره فروغ کویر کرمان به جهت آماده شدن نماینده سبزوار برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا به وقت دیگری موکول شد.

در جدول رده‌بندی هم اکنون فولاد مبارکه اصفهان با 8 امتیاز از 4 مسابقه صدر نشین است و تیم‌های ثامن‌الحجج مشهد و ثامن‌الحجج سبزوار هرکدام با 6 امتیاز از سه مسابقه و به دلیل تفاضل گل دوم و سوم هستند.

کد خبر 189304
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز