همشهری آنلاین: عصر روز جمعه (12 آبان) و در آغاز هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان، تیم صدر نشین فولاد مبارکه اصفهان موفق شد پنجمین پیروزی پیاپی خود را مقابل تیم ستاره فروغ کویر کرمان به دست آورد.

handball

تنها نماینده هندبال اصفهان در لیگ برتر آقایان امسال به خوبی از شرایط میزبانی استفاده کرد و موفق شد تیم کرمانی را با نتیجه قاطع 31 بر 12 مغلوب خود سازد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال،‌ در دیگر دیدار روز جمعه تیم‌های شهرداری تبریز و هپکوی اراک به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم تبریزی بود که موفق شد برد دیگری را در لیگ برتر تجربه کند و با نتیجه 28 بر 24 حریف خود را شکست دهد.

عصر روز شنبه هم با برگزاری دو مسابقه هفته پنجم لیگ برتر هندبال آقایان به اتمام رسید. در بازی‌های این روز شاگردان حیدرپور در تیم نیروی زمینی بالاخره طعم برد را چشیدند و موفق شدند تیم تازه لیگ برتری شده شهرداری ارومیه را با حساب 30 بر 23 از پیش رو برداشته و به وضعیت خود در جدول سر و سامان بخشند.

در دیگر مسابقه جمعه که راس ساعت 17 برگزار شد، شاگردان علیرضا حبیبی در تیم ثامن‌الحجج مشهد هم به چهارمین پیروزی پی در پی خود در لیگ امسال دست پیدا کردند. این تیم موفق شد در مقابل صنعت مس کرمان با نتیجه 29 بر 19 به برتری دست پیدا نماید و با هشت امتیاز از چهار مسابقه بعد از فولاد مبارکه 10 امتیازی در رتبه دوم جدول جای بگیرد.

کد خبر 190086
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز