همشهری آنلاین: بانک ملی ایران مهلت تغییر رمزهای قدیمی ملی کارت ها را از 15 فروردین تا 31 فروردین ماه سال جاری افزایش داد.

پس از این تاریخ دارندگان کارت های مذکور برای استفاده از خدمات سیستم کارت پول این بانک باید نسبت به تغییر رمز این کارت ها اقدام کنند.
 
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، پس از تاریخ فوق نیز دارندگان ملی کارت های بانک ملی ایران می توانند عملیات مذکور را از طریق دستگاههای کارت خوان مستقر در شعب و خودپردازها انجام دهند ولی بدون تغییر رمز ملی کارت خود پس از این تاریخ ، امکان بهره مندی از خدمات سیستم کارت پول بانک ملی را نخواهند داشت.

اجرای این امرکه به علت ارتقای سیستم امنیتی وحفاظتی ملی کارت ها صورت می گیرد، شامل تمامی ملی کارت های این بانک اعم از پیش شماره های 170019 و 60379 می شود.

دارندگان ملی کارت های بانک ملی برای تغییر رمز کارت های خود، می توانند از طریق دستگاههای کارت خوان (pin pad) مستقر در شعب یا دستگاههای خودپرداز این بانک در سراسر کشور اقدام کنند.

دارندگان کارت های مذکور در صورت تمایل به تغییر رمز کارت خود از طریق دستگاههای کارت خوان (pin pad) مستقر در شعب، باید ضمن مراجعه به شعب بانک ملی و باجه های مربوط به ملی کارت، ضمن هماهنگی با متصدی مربوطه ، رمز کارت خود را تغییر دهند.

همچنین دارندگان ملی کارت ها می توانند با مراجعه به دستگاههای خودپرداز بانک ملی و وارد کردن کارت و رمز خود، وارد صفحه خدمات خودپردازهای این بانک شده و با انتخاب گزینه تغییر رمز، نسبت به تغییر رمز کارت خود اقدام کنند.

این گزارش حاکی است ، پس از انتخاب گزینه تغییر رمز در صفحه خدمات خودپردازهای بانک ملی، باید رمز جدید کارت به صورت یک عدد چهار رقمی از طریق صفحه کلید دستگاه وارد و مجدداً نیز این رمز پس از سوال دستگاه وارد گردد که در این صورت صحت انجام عملیات با پیغام ” تراکنش با موفقیت انجام گردید“ به اطلاع فرد می رسد.

کد خبر 18900

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز