همشهری آنلاین: رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، گفت: داوطلبان شرکت در آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد و سازمان سنجش می‌توانند رشته-محل جدید انتخاب کنند.

آزمون

به گزارش ایسنا، دکتر ناصر اقبالی گفت: امکان انتخاب رشته و محل جدید برای داوطلبان شرکت در آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سنجش فراهم شده و داوطلبانی که در جلسه آزمون حضور داشته‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه انتخاب رشته شهر بر روی پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org‌نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام دو کارت اعتباری برای گزینش علمی در دانشگاه آزاد تهیه کرده‌اند نیازی به خرید کارت اعتباری در این مرحله ندارند اما داوطلبانی که تنها یک کارت اعتباری خریده و در آزمون مشترک ثبت‌نام نموده‌اند با خرید یک قطعه کارت اعتباری دیگر به مبلغ 110 هزار ریال قادر به ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی هستند.

رییس مرکز آزمون افزود: با توجه به اینکه تنها داوطلبان مجموعه‌های امتحانی متناسب با رشته‌های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به ثبت نام در این سامانه هستند، لازم است داوطلبان علاقمند به تحصیل در آزمون کارشناسی ناپیوسته پیش از خرید کتاب اعتباری و ثبت نام از رشته‌های موجود در این مقطع و مجموعه‌های امتحانی که در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده است اطلاع دقیق داشته باشند.

بر اساس این گزارش، داوطلبان باید با در دست داشتن مدارک لازم شامل اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، 6 قطعه عکس تمام رخ 3 در 4 (برای مشمولین 12 قطعه عکس)، اصل مدرک کاردانی مورد تایید موسسات آموزش عالی معتبر به همراه تصاویر کلیه مدارک و رسید ثبتنام یک روز بعد به واحد دانشگاهی محل پذیرش برای ثبت نام قطعی مراجعه کنند.

کد خبر 187936

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز