اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس با سفری به استان قم با مراجع عظام تقلید دیدار کردند که بحث مشکلات اقتصادی تقریبا محور مشترک بیانات آنها با اعضای این فراکسیون بود.

عالمان دینی

 به گزارش خانه ملت، نخستین دیدار نمایندگان با آیت‌الله مکارم شیرازی بود که وی ضمن تأکید بر مشکلات اقتصادی کشور و لزوم تدوین قوانین شفاف برای حل این مشکلات و ابلاغ قاطعانه آن به دولت، به بحث هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت که یکی از مشکلاتی که در زمینه اجرای فاز اول قانون هدفمندی یارانه‌ها وجود دارد این است که این قانون از مسیر اصلی خود خارج شده و تمامی پول‌ها و منابع دولت صرف پرداخت یارانه نقدی شده است.

دیدار بعدی اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس با آیت‌الله صافی گلپایگانی بود که ایشان نیز تأکید کردند که مسئولان کشور باید در رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و درصدد رفع آنها بیشتر تلاش کنند. آیت‌الله نوری همدانی آخرین مرجع تقلیدی بود که نمایندگان با وی دیدار کردند که در این دیدار وی با انتقاد نسبت به سیاست‌های ناکارآمد اقتصادی دولت در زمینه گرانی‌ها و همینطور نابسامانی در بازار ارز گفت: قیمت اغلب کالاهای اساسی به‌دلیل نوسانات موجود در بازار ارز افزایش داشته و مردم روزانه شکایاتی را به دفتر مراجع اعلام می‌کنند؛ سوء مدیریت‌ها بر نابسامانی‌ها دامن زده و اوضاع را آشفته کرده است.

کد خبر 187603
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز