همشهری آنلاین: دانشگاه پیام نور ایلام با وجود اینکه تعداد زیادی دانشجو دارد، اما همچنان فاقد سالن مطالعه است.

 

به گزارش ایسنا، امیر رضایی دانشجوی دانشگاه پیام نور ایلام گفت: با وجود اینکه ساختمان دانشگاه از نظر ظاهری تفاوت های زیادی با سال گذشته کرده است اما جای سالن مطالعه در این دانشگاه هنوز خالی است .

یکی دیگر از دانشجویان نیز اظهار کرد: با وجود اینکه شهریه هایی که از دانشجویان دانشگاه گرفته می شود هر ترم نسبت به ترم های گذشته بالاتر می رود اما متاسفانه به بسیاری از نیازهای حیاتی دانشجویان که سالن مطالعه یکی از آنهاست، توجه نمی‌شود.

سهراب‌زاده سرپرست دانشگاه پیام‌نور ایلام نیز در گفت‌وگویی  اظهار کرد: پیش از این به دلیل اینکه دانشگاه پیام‌نور مرکز ایلام در داخل دانشگاه پیام نور جامع استان ادغام شده بود، سالن مطالعه در محل کتابخانه مرکزی قرار داشت و دانشجویان از آن استفاده می کردند.

وی افزود: اما از سال گذشته طرح تفکیک مرکز ایلام از دانشگاه جامع پیام نور استان با هدف خدمات رسانی بهتر و منظم تر در دستور کار قرار گرفت و براین اساس در بسیاری از فضاها تغییر کاربری ایجاد شد.

به گفته سرپرست دانشگاه پیام‌نور ایلام، در ساختمان جدید تاسیس سالن مطالعه، کتابخانه مرکزی و آمفی تئاتر در نظر گرفته شده است که تاکنون 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی فضاسازی داخلی دانشگاه، محوطه سازی، تاسیس آزمایشگاه گروه کشاورزی، ایجاد ایستگاه هواشناسی، ایجاد یک باب گلخانه آموزشی، تاسیس کارگاه مشترک با فنی و حرفه ای استان ، راه اندازی بوفه دانشجویی را از دیگر برنامه های این دانشگاه در ساختمان جدید عنوان کرد.

 

کد خبر 187321

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز