همشهری آنلاین: فرمانده ناجا با اشاره به اینکه هم اکنون امنیت در تمامی نقاط کشور برقرار است و حتی نقاط مرزی در آرامش بسر می‌برند گفت: مناطقی به نام ناامن نداریم که این مهم با تلاش سپاه، وزارت اطلاعات و ناجا محقق شده است.

احمدی مقدم

سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام(ره) گفت: امام خمینی(ره) مسیری را برای ما تبیین کردند که هر کدام از کارکنان ناجا و در مجموع نیروی انتظامی باید در آن حرکت کند و در مسیر خدمت‌رسانی و گسترش نظم و انضباط عمل کند.

وی ادامه داد: 34 سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و ناجا در چشم‌انداز پیشرفت 20ساله خود باید به این نقطه برسد که سازمانی شایسته، بایسته و مردم‌مدار باشد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:‌ الهام‌بخشی الگوسازی، یکی از وظایفی است که ما باید آن را برای دیگر ملل تبیین کنیم که رسیدن به این هدف تلاش‌های زیادی را می‌طلبد که بر همین اساس برنامه‌های پنج ساله برای رسیدن به این هدف نورانی در دستور کار است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امسال امن‌ترین سال در کشور بود گفت: این صحبت براساس حقایق، آمار و احساس امنیت مردم است. این در شرایطی است که در پیرامون کشور ما کانونهای بی‌ثبات،؛ کانونهای تولید کننده مواد مخدر، حضور بیگانگان، سرویس‌های اطلاعات غرب و تهدیدات فضای مجازی بشدت افزایش یافته است لذا ناجا تلاش دارد در عرصه نظم و امنیت گامهای موثرتر از قبل بردارد.

فرمانده ناجا گفت: اقدامات تروریستی، خرابکاری، ناامنی، شرارت، جرائم جنایی، قتل، آدم‌ربایی، گروگانگیری نسبت به سالهای قبل کاهش چشمگیری داشته است این در شرایطی است کشور توسعه یافته و نیازهای امنیتی بیشتر شده است. جرائمی که هم اکنون به وقوع می‌پیوند نسبت به یک دهه قبل کاهش چشمگیر داشته است.

فرمانده ارشد ناجا با بیان اینکه امروز 95 درصد مرزهای کشور در مقابل ورود تروریست‌ها و مواد مخدر مسدود است گفت:‌ امروز در نزدیکترین نقاط مرزی مردم در کمال آرامش و آسایش زندگی می‌کنند و دیگر در مناطقی همچون سیستان و بلوچستان و کردستانی مناطقی به نام ناامن نداریم که این مهم با تلاش سپاه، وزارت اطلاعات و ناجا محقق شده است.

احمدی‌مقدم با اشاره به قاطعیت دستگاه قضا با برخورد با جرائم خشم گفت عملکرد به وجود آمده در ناجا و قوه قضاییه باعث شده تا اعتمادمردم افزایش یابد.

وی گفت: حرفه‌ای گرایی، کشف دانش، ابزار و امکانات از مهمترین مولفه‌های پیشرفت در ناجا هستند. خوشبتخانه ما در یک دهه اخیر شاهد کاهش 10 درصدی تخلفات سازمانی در طی هر سال هستیم که این اصلاح درونی سازمان انگیزه خدمت‌رسانی را افزایش می‌دهد.

احمدی‌مقدم در پایان گفت: نیروی انتظامی هزاران شهید و جانباز را به انقلاب تقدیم کرده است که امیدواریم با جانفشانی‌های صورت گرفته این مسیر همچنان ادامه پیدا کند و عهدو پیمانی که با انقلاب بسته‌ایم را ادامه دهیم.

کد خبر 186786

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز