همشهری‌آنلاین: رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: از امسال ورزش تنیس روی میز برای دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی اجباری شده است.

به گزارش ایرنا، محمد زارع‌پور در بازدید از خانه پینگ پنگ اردکان افزود: اگر دانش آموزان پنجم ابتدایی استعداد یابی شوند، برای آینده این رشته ورزشی بسیار موثر خواهد بود.

وی اضافه کرد: تنیس روی میز بهترین فرصت برای همه افراد است، چرا که این ورزش را می توان در سالن و یا حتی در فضای باز انجام داد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: با استعدادیابی در مقطع پنجم ابتدایی می توانیم در آینده تیم ملی تنیس روی میزی قدرتمندی داشته باشیم.

زارع پور در ادامه با ابراز خرسندی پتانسیل جدید ایجاد شده در زمینه تنیس روی میز در شهرستان اردکان خصوصا در رده سنی نونهالان از تلاشهای فرماندار و رییس تربیت بدنی این شهرستان تقدیر کرد و آینده بسیار خوبی را برای این رشته ورزشی در شهرستان اردکان پیش بینی نمود.

وی با اشاره به لزوم ارتقاء ورزشهای داخل سالنی در اقلیم کویری استان یزد تصریح کرد: بحمد الله در شهرستان اردکان سالنهای استاندارد و مطلوبی برای ورزش ساخته شده و اختصاص دو سالن مجزا برای تنیس روی میز مقدمه بسیار خوبی برای تربیت علاقمندان این رشته می باشد که امیدوارم با مدیریت این امکانات بهترین نتیجه برای شهرستان اردکان کسب شود.

رئیس این فدراسیون برای تجهیز سالن اختصاصی تنیس روی میز در اردکان قول مساعد داد و آمادگی خود را برای اعزام مربی تیم ملی تنیس برای انجام اردوهای آموزشی و آمادگی این رشته به اردکان اعلام نمود.

اصغر امیریان دبیر هیات تنیس روی میز استان یزد نیز در ادامه تصریح کرد: شهرستان اردکان در همه زمینه ها بخصوص در ورزش رشد خوبی داشته و امیدواریم با حمایت های لازم از طرف مسئولان ، بتواند نفرات برترکشوری را در رشته های مختلف ورزشی از ان خود کند.

در شهرستان اردکان تعداد 120نفرورزشکار در رده های سنی مختلف در بخش خواهران و برادران در رشته تنیس روی میز مشغول فراگیری آموزشهای تخصصی این رشته می باشند.

کد خبر 186771
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز