همشهری‌آنلاین: هشتاد و سومین شماره ماهنامه فرانسوی زبان رُوو دو تهرانRevue de Téhéran، وابسته به موسسه اطلاعات، در هشتاد و چهار صفحه منتشر شد. مجله تهران، در این شماره ویژه به موضوع داستان نویسی معاصر ایران پرداخته است.

هشتاد و سومین ماهنامه فرانسوی زبان رُوو دو تهران

هشتاد و سومین ماهنامه فرانسوی زبان رُوو دو تهرانمجله تهران، در این شماره ویژه به موضوع داستان نویسی معاصر ایران پرداخته است.

داستان بلند ایرانی از 1290 تا 1320: رمان تاریخی و اجتماعی، گفتمان سیاسی در ادبیات معاصر ایران، واقعیت‌های اجتماعی در رمان ایرانی، احمد محمود، آثار ابوتراب خسروی و خود اندیشی، ادبیات معاصر ایران،کافه پیانو، آیا این رمان است؟ آیا این مدرن است؟، بازی هویتها: زنان در آثار پیرزاد، ادبیات دفاع مقدس، گزیده‌ای از دا، مجموعه خاطرات زهرا حسینی، رمان ایرانی در گردباد عصر جدید: نگاهی به تحول داستان نویسی ایران در رویکرد با ادبیات فرانسه و رمان فرانسوی نویسندگان ایرانی: گورستان شیشه‌ای، در این شماره گنجانده شده است.

علاقمندان می‌توانند مطالب و مقالات تایپ شده خود را در موضوعات مرتبط با ایران و اسلام به زبان فرانسه جهت بررسی و چاپ در ماهنامه، به آدرس روزنامه اطلاعات و یا نشانی الکترونیکی mail@teheran.ir ارسال و پیشنهادات خود را با شمارة تلفن 29993615 و یا با مراجعه به سایت مجله به آدرس www.teheran.ir مطرح نمایند.

کد خبر 186646
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز