همشهری‌آنلاین: صد و دومین شماره ماهنامه فرانسوی زبان رُوو دو تهران Revue de Téhéran، وابسته به موسسه اطلاعات، در هشتاد و چهار صفحه منتشر شد.

شماره ۱۰۲ ماهنامه فرانسوی زبان رُوو دو تهران منتشر شد

پرونده این شماره به مفهوم زیارت و معرفی زیارتگاهها و امامزاده‌های ایران می‌پردازد.

امامزاده‌های ایران: معرفی کلی و پراکندگی جغرافیایی، فلسفه و سنت زیارت امامزاده‌ها در ایران، بازدید از امامزاده یحیی در ورامین، بقاع بانوان امامزاده در ایران، امامزاده‌های منطقه تهران: گنجینه‌های معماری و هنر ایرانی و امامزاده هاشم: در قلب طبیعت سبزگیلان و دیوارنگاری‌های امامزاده‌ها و بقعه‌های شرق گیلان از عناوین مقالات این بخش می‌باشند.

ترجمه و بازترجمه و انتخاب متن، سبزوار، کویری سبز، سنت نخل گردانی در ایران، گزارشی از نمایشگاه آندیتد استوری: ایران 1960-2014 و گزارشی کوتاه از عملیات خیبر از مقالات بخش فرهنگی، ادبی و اجتماعی این شماره می‌باشند.

علاقمندان می‌توانند مطالب و مقالات تایپ شده خود را در موضوعات مرتبط با ایران و اسلام به زبان فرانسه جهت بررسی و چاپ در ماهنامه  رُوو دو تهران به آدرس روزنامه اطلاعات و یا نشانی الکترونیکی mail@teheran.ir ارسال و پیشنهادات خود را با شمارة تلفن 29993615 و یا با مراجعه به سایت مجله به آدرس www.teheran.ir مطرح نمایند.

کد خبر 257995

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز