همشهری آنلاین: مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: مهلت انتخاب رشته محل مجدد داوطلبان آزمون سراسری رشته‌های غیرپزشکی و علوم پزشکی تا ساعت 24 روز شنبه 8 مهر ماه تمدید شد.

 

به گزارش ایسنا، کلیه داوطلبان آزمون رشته‌های غیرپزشکی و علوم پزشکی سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی اعم از قبولی یا مردودی می‌توانند جهت انتخاب مجدد رشته محل از میان آن دسته از رشته محل‌هایی که جدیدا به تصویب شورای گسترش آموزش عالی رسیده است و یا رشته محل‌هایی که در مرحله اول اعلام نتایج ظرفیت آنها تکمیل نشده است به پایگاه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org مراجعه و نسبت به انتخاب رشته و محل جدید اقدام کنند.

در این مرحله به داوطلبان امکان انتخاب حداکثر 20 کد رشته-محل از میان رشته‌های مجموعه امتحانی فرد ارائه خواهد شد، استثناً داوطلبان رشته‌های پزشکی می‌توانند علاوه بر رشته‌‌های ارائه شده در گروه علوم و پزشکی رشته‌های مورد نظر خود از مجموعه علوم تجربی و کشاورزی را نیز در انتخاب‌های خود منظور کنند.

همچنین داوطلبان لازم است در انتخاب رشته محل‌های خود به محدودیت جنس پذیرش و قید پذیرش بومی برای خواهران در برخی از رشته محل‌ها دقت نمایند، چراکه هر داوطلب تنها یک بار مجاز به انتخاب رشته محل است.

زمان اعلام نتایج داوطلبان در این مرحله هفته دوم مهرماه اعلام شده است.

کد خبر 185473

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز