مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران با بیان اینکه ترافیک صبح گاهی امروز سنگین اما در حال حرکت بوده و گره ترافیکی در شهر نداشتیم گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که مهر ماه امسال نسبت به سال گذشته وضعیت ترافیکی تغییر چندانی نداشته و تقریبا مشابه سال قبل بوده است.

به گزارش همشهری آنلاین، همایون فتاحی با بیان این مطلب افزود: با وجود آنکه در یکسال اخیر ۵۰۰ هزار خودروی جدید در تهران شماره گذاری و وارد شبکه معابر شهر شده‌اند با توسعه حمل و نقل عمومی خوشبختانه شاهد آن هستیم که ترافیک در مهر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

وی افزود: ترافیک صبح گاهی امروز مانند روز گذشته از ساعت ۶ صبح آغاز شد و از حدود ساعت ۷ به اوج خود رسید و بیشترین بار ترافیکی را در بزرگراه‌های همت، نواب، بسیج، یادگار امام، صیاد شیرازی، بلوار ارتش، بززرگراه زین الدین، حکیم، شیخ فضل ا.. و آزادگان شاهد بودیم.

فتاحی تصریح کرد: اگرچه ترافیک سنگین صبح گاهی در شهر داشتیم اما ترافیک در حال حرکت بود و تنها یک تصادف در بزرگراه همت رخ داد که در این تصادف یک دستگاه کامیونت انحراف مسیر داشته و با رفیوژ میانی بزرگراه برخورد کرد

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که ترافیک در روز نخست مهرماه نسبت به هفته قبل از مهر ۲۴ درصد افزایش داشته است.

 

کد خبر 185453
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز