همشهری‌آنلاین: پلیس راه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور را با توجه به برگزاری اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد و تعطیلی 5 روزه تهران از 6 الی 11 شهریور ماه اعلام کرد.

ایرنا نوشت: پایگاه اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد: با توجه به برگزاری اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد و تعطیلی 5 روزه تهران، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور از روز دوشنبه 6 الی شنبه 11 شهریور ماه را اعلام کرد.

بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 6 شهریورماه الی ساعت 24 روز شنبه 11 شهریورماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج - چالوس

  • تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.
  • تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز شنبه 11 شهریورماه از میدان امیر کبیر کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

  • تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.
  • تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 الی 24 روز دوشنبه 6 شهریورماه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه مورخ 7 الی 11 شهریور ماه از محور هراز ممنوع است.
  • تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 روز شنبه 11 شهریورماه از انتهای بلوار کریتون به سمت آب اسک ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30 الی 24 از آب اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه است.

محور فیروزکوه

  • تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 الی 24 روز دوشنبه 6 شهریورماه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ 7 الی 10 شهریورماه و از ساعت 6 روز شنبه 11 شهریورماه الی ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 12 شهریورماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

محور قدیم رشت - قزوین

  • تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز پنجشنبه 9 شهریور ماه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای جمعه و شنبه 10 و 11 شهریورماه از محور رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

محور آستارا - اردبیل

  • تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روزهای پنجشنبه 9 شهریورماه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای جمعه و شنبه 10 و 11 شهریورماه از محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع می‌باشد.

محور زاهدان- زابل

  • تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 الی ساعت 20 روزهای پنجشنبه و جمعه (9 و 10 شهریور ماه) از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع می‌باشد.

بر اساس این اطلاعیه، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه نیروی انتطامی با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش‌های هموطنان درباره وضع راه‌های کشور از نظر جوی و ترافیکی یا امدادرسانی است.

کد خبر 182601
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز