رئیس گروه حسابداری دانشگاه الزهرا از شروع به‌کار رسمی انجمن حسابداری مدیریت ایران خبر داد.

به گزارش فارس، علی رحمانی با اشاره به برگزاری مجمعی در پنجشنبه هفته گذشته گفت: برای گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی حسابداری مدیریت، انجمن حسابداری مدیریت ایران براساس مجوز کمیسیون انجمن‌های علمی ایران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاسیس شد. وی در پاسخ به این پرسش که در این انجمن چه افرادی می‌توانند عضو شوند؟ گفت:

این انجمن با توجه به ماهیت چند رشته‌ای حسابداری مدیریت، با پذیرش اعضا از بین فارغ‌التحصیلان رشته‌های حسابداری، مالی، حسابرسی، مدیریت، اقتصاد، ریاضیات کاربردی، تحقیق در عملیات، فناوری اطلاعات، روانشناسی و علوم رفتاری و رشته‌های وابسته، اهداف متعددی را دنبال می‌کند. رحمانی در ادامه توضیحات خود به برگزاری مجمع عمومی مؤسس در پنجشنبه گذشته اشاره کرد و گفت: در این مجمع که در محل دانشگاه علوم اقتصادی برگزار شد، نخستین هیأت مدیره انجمن حسابداری مدیریت ایران انتخاب شدند تا به این ترتیب فعالیت‌های این انجمن رسما شروع شود.

رحمانی گفت: این انجمن مجوز نشریه علمی- پژوهشی دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت را نیز دریافت کرده تا بتواند به اشاعه و نشر دستاوردهای علمی و عملی در حوزه حسابداری مدیریت بپردازد. این مقام مسئول درباره وظایف و فعالیت‌های تعریف شده برای انجمن حسابداری مدیریت ایران هم توضیح داد: انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی،همکاری با نهادهای اجرایی،علمی و پژوهشی درزمینه ارزیابی و بازنگری و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به امور آموزش و پژوهش در زمینه علمی،ترغیب و تشویق پژوهشگران و تجلیل از محققان و استادان ممتاز، ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی و فنی به صنعت، برگزاری گردهمایی‌های علمی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی و انتشار کتب و نشریات علمی ازجمله فعالیت‌های مدنظر برای انجمن است.

 

کد خبر 185393
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز