همشهری آنلاین: پلیس ضد شورش پاریس امروز دهها نفر از افراد مظنون به شرکت در تظاهرات ضد آمریکایی - صهیونیستی را در میدان تروکادور پاریس بازداشت کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر از پاریس، نیروهای پلیس ضد شورش پاریس در این میدان حتی به هر فردی که مظنون می شدند بلافاصله او را بازداشت و به خودروهای خود منتقل می کردند.

در پی اخطارهای وزارت کشور فرانسه و استقرار چشمگیر پلیس ضد شورش از برگزاری تظاهرات مسلمانان جلوگیری شده است اما پلیس ضد شورش پاریس همچنان به بازداشت مظنونان
ادامه می دهد.

پس از تهدیدهای وزارت کشور و پلیس فرانسه موسسات و انجمن های اسلامی فرانسه مسلمانان را از حضور در راهپیمایی روز شنبه منع کردند.

مسلمانان فرانسه چند روز پیش فراخوان داده بودند در شهرهای پاریس، مارسی و لیل ضد اقدامات توهین آمیز اخیر تظاهرات خواهند کرد. در پاریس نیز اعلام شده بود این تظاهرات از ساعت 14 به وقت محلی از میدان تروکادرو شروع و به میدان کنکورد در نزدیک سفارت آمریکا ختم خواهد شد.

روز گذشته هم با وجود آنکه مسلمانان برای راهپیمایی بعد از نماز جمعه درخواست مجوز کرده بودند اما با استقرار گسترده پلیس در خیابان های اطراف مسجد جامع پاریس مسلمانان نتوانستند تطاهرات از پیش اعلام شده را برگزار کنند.

 

کد خبر 185381
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز