همشهری آنلاین: شهروندان تهرانی که از اولین ساعات ظهر شنبه 11 فروردین، از اقصی نقاط پایتخت خود را به میدان انقلاب رسانده بودند با حضور به یادماندنی خود در جشن بهاران برگ زرین دیگری را بر تاریخ پرافتخار خود رقم زدند.

به گزارش سما، میدان انقلاب ظهر شاهد حضور مردمی بود که گروه گروه و با پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در دست، یاد و خاطره یوم الله 12 فروردین را گرامی داشتند.

شمار زیادی از دانش آموزان ، دانشجویان و اعضای شورایاری محلات با در دست داشتن پرچم های سه رنگ ایران  از قبل از ساعت 15 در میدان انقلاب حضور داشتند.

گروه‌های عظیمی از مردم در مسیر خیابان های انقلاب و آزادی با در دست داشتن پلاکارد و پرچم های متنوع در حال ورود به میدان انقلاب هستند.

بنا بر این گزارش مهرداد حاجی خانی- رئیس ستاد برگزاری جشن بهاران - در حاشیه برگزاری جشن بهاران گفت: با توجه به دو جشن با شکوه و بزرگ انتظار و ایمان که در میدان آزادی با استقبال فراوان شهروندان برگزار شد به دستور شهردار تهران مقرر شد تا به مناسبت روز جمهوری اسلامی، جشن بزرگ بهاران 11 فروردین ماه در میدان انقلاب برپا شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری با شکوه‌تر این جشن ملی برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام شد افزود: در این راستا و طبق دستورالعمل صادر شده همه مناطق 22 گانه تهران آذین‌بندی تهران رابه بهترین صورت ممکن انجام دادند وتمام ارگان‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران برای بهتر برگزار شدن این جشن کارهای مختلفی را انجام دادند.

حاجی خانی در ادامه اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده جشن بهاران از ساعت 15 در میدان انقلاب با اجرای نمایش‌های آئینی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری آغاز شده‌است.

حاجی خانی با بیان اینکه به روایت اهل سنت شب 12 فروردین ماه امسال با شب میلاد پیامبر اکرم(ص)، همزمان شده‌است گفت: به مناسبت این عید بزرگ در این روز آسمان سراسر تهران نورباران خواهد شد.

وی از برگزاری برنامه‌های متنوع در روزهای 12 و 13 فروردین در پارک‌های تهران خبر داد و افزود: بعد از ظهر روز 13 و 12 فروردین پارک‌های تهران با هنرنمایی گروه‌های نمایشی و آئینی از سراسر کشور میزبان شهروندان تهرانی خواهد بود تا تعطیلات نوروزی خود را هرچه شادتر و مفرح‌تر به پایان برساند.

کد خبر 18527

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز