همشهری آنلاین: جانشین مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه احداث تونل امیرکبیر خبر داد و گفت: عملیات لاینینگ نهایی در بخش حد فاصل شرق و غرب خیابان هفده شهریور تمام شد.

به گزارش همشهری آنلاین، سید مهدی پورهاشمی با اعلام این خبر افزود: در هفته‌های اخیر تعداد قالبهای مربوط به بتن ریزی نهایی در این طرح موثر عمرانی به ۵ دستگاه افزایش یافته و تلاش می‌شود تا اواسط مهرماه این بخش از پروژه به ظرفیت نهایی خود یعنی ۸ دستگاه قالب بتن ریزی نهایی برسد.

وی در تشریح پیشرفت عملیات اجرایی در بخش‌های مختلف پروژه احداث تونل امیرکبیر، با بیان اینکه اجرای بتن روسازی به عنوان عملیات پیش نیاز جهت اجرای روکش آسفالت در بخش حد فاصل سه راه امین حضور تا خیابان ۱۷ شهریور آغاز شده است، از اتمام عملیات لاینینگ نهایی در بخش حد فاصل شرق و غرب خیابان هفده شهریور خبر داد.

جانشین مجری طرحهای تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در ادامه با رو به اتمام خواندن عملیات احداث شمع‌ها در بخش حد فاصل خیابان ۱۷ شهریور تا خیابان شکوفه، از پیشرفت مناسب عملیات احداث دیواره‌ها در این بخش از پروژه خبر داد.

وی با رو به جلو خواندن عملیات لاینینگ نهایی در تونل شمالی بخش حد فاصل خیابان شکوفه تا میدان کلانتری، از اجرای عملیات پیش نیاز لاینینگ نهایی در تونل جنوبی این بخش خبر داد و گفت: قالب بتن ریزی نهایی بخش حد فاصل شرق و غرب خیابان ۱۷ شهریور پس از اتمام این عملیات به تونل جنوبی بخش حدفاصل خیابان شکوفه تا میدان کلانتری منتقل می‌شود تا عملیات بتن ریزی نهایی در تونل جنوبی نیز به سرعت انجام پذیرد.

به گفته جانشین مجری طرحهای تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از بخش ۸۸۷ متری حد فاصل میدان کلانتری تا بزرگراه امام علی (ع) تاکنون ۶۵۲ متر بتن ریزی کف، ۵۹۳ متر واترپروفینگ و ۲۴۶ متر لاینینگ نهایی شده و با اجرای کامل شمع‌ها و دال بتنی، عملیات احداث دوراهی تقاطع خیابان نیکنام و خیابان درودیان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

کد خبر 184697
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز