همشهری آنلاین: داوطلبان پذیرفته شده و پذیرفته نشده آزمون‌های پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از هم اکنون می‌توانند برای انتخاب رشته مجدد اقدام کنند.

به گزارش  مهر، تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون رشته های غیر پزشکی و علوم پزشکی سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی اعم از قبولی یا مردودی می توانند جهت انتخاب مجدد رشته -محل از میان آن دسته از رشته-محل‌هایی که به تازگی به تصویب شورای گسترش آموزش عالی رسیده و یا رشته محلهایی که در مرحله اول اعلام نتایج ظرفیت آنها تکمیل نشده است از امروز یکشنبه 26 شهریورماه به پایگاه ثبت نام الکترونیکی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org مراجعه و نسبت به انتخاب رشته و محل جدید اقدام کنند.

در این مرحله به داوطلبان امکان انتخاب حداکثر 20 کدرشته محل از میان رشته های مجموعه امتحانی فرد ارائه خواهد شد.

تنها داوطلبان رشته های پزشکی در صورت تمایل می توانند علاوه بر رشته های ارائه شده در گروه علوم پزشکی رشته های مورد نظر خود از مجموعه علوم تجربی و کشاورزی را نیز در انتخاب های خود منظور کنند.

داوطلبان لازم است در انتخاب رشته / محلهای خود به محدودیت جنس پذیرش و قید پذیرش بومی برای خواهران در برخی از رشته -محل ها دقت کنند و هر داوطلب تنها یکبار مجاز به انتخاب رشته-شهر است.

داوطلبان حداکثر تا پایان روز شنبه اول مهرماه می توانند با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که به منظور خود آزمایی در آزمون شرکت کرده اند امکان انتخاب رشته-شهر مجدد از طریق این سیستم را نخواهند داشت.

زمان اعلام نتایج داوطلبان در این مرحله هفته دوم مهر ماه اعلام خواهد شد.

کد خبر 184693

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز