یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
۰ نفر

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: عرضه اوراق مشارکت آبی این شرکت از امروز 20شهریور به‌مدت شش روز کاری آغاز می‌شود.

به گزارش همشهری، سیدمحمدرضا رضازاده مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در یک نشست خبری گفت: با کمک و همکاری همه دست‌اندرکاران توانستیم اوراق مشارکت برقابی این شرکت را که توسط بانک سپه از اول تا چهاردهم شهریور عرضه ‌شد به‌صورت 100در صدی به فروش برسانیم.

در این مرحله از انتشار اوراق مشارکت 295میلیارد تومان از اوراق مشارکت طرح‌های برقابی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به فروش رسید. رضازاده ادامه داد: در دور جدید انتشار اوراق مشارکت مربوط به طرح‌های آبی 404میلیارد تومان از امروز 20شهریورماه به‌مدت شش روز کاری در شعب منتخب بانک ملی ایران عرضه می‌شود. او با بیان اینکه سود این اوراق در سال اول 18درصد است، تأکید کرد:

میزان سود این اوراق در طول دوره 19.5درصد و تا پایان مدت قرارداد 20درصد است که بی‌نام و قابل‌ انتقال به غیرخواهد بود. او گفت: ما در سال 90مجوز انتشار یک هزار و 740میلیارد تومان اوراق مشارکت را در اختیار داشتیم که فقط 404میلیارد تومان آن باقی مانده که از امروز به فروش می‌رسد. وی اعلام کرد: براساس بودجه سال91 دو هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران درنظر گرفته شده است.

کد خبر 184069
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز