مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

گروه شهری: در نخستین جشنواره ملی شهرنگار که در مشهد مقدس برگزار شد، روزنامه همشهری به مقام سوم دست یافت.

به گزارش خبرنگار همشهری، در نخستین جشنواره ملی شهرنگار، بیش از دوهزار و 700 اثر از رسانه‌های مختلف ازجمله رسانه‌های دیداری و شنیداری، مطبوعات و خبرگزاری‌ها شرکت کردند که از میان این آثار، روزنامه همشهری به‌عنوان تنها رسانه ملی، برگزیده شد.

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی شهرنگار با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار مشهد، نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس و بسیاری از مسئولان کشوری و استانی روز پنجشنبه در مشهد برگزار شد و منتخبان 14رشته مختلف این مسابقه معرفی شدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه این جشنواره گفت: ارزیابی از کشور و میزان رشد و توسعه‌یافتگی آن در نگاه زائران داخلی و خارجی از طریق نگاه به مشهد به‌عنوان یک شهر ملی و فراملی شکل می‌گیرد.

سیدمحمد حسینی
افزود: رسانه‌ها در راستای ارزیابی مؤثر از کشور و شهر مشهد ضروری است با مدیریت شهری تعامل بیشتری داشته، ظرفیت‌های این شهر را معرفی کنند و بالاتر از همه دستاوردهای معنوی این کلانشهر مذهبی را برای ایجاد تحول روحی و معنوی در همگان تبیین سازند.

وی با تأکید بر ضرورت الگو بودن شهر مشهد به‌عنوان کلانشهر مذهبی و زیارتی اظهار کرد: در این راستا گام‌های بزرگی برداشته شده و تلاش‌های زیادی صورت گرفته اما هنوز نیازمند اقدامات بیشتری است.

کد خبر 183947
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز