گروه شهری: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با آغاز مهرماه و بازگشایی مراکز آموزشی، پیش‌بینی می‌شود میزان مسافران متروی تهران 15درصد افزایش یابد.

علی‌محمد قلی‌ها، با بیان این مطلب اظهار کرد: برای استقبال از مهرماه متروی تهران در آماده باش کامل خواهد بود تا بتوانیم با تمام ظرفیت و توان به شهروندان خدمات رسانی کنیم و پاسخگوی افزایش تقاضای سفرها با مترو باشیم. وی ادامه داد: با توجه به ورود سری جدیدی از واگن‌ها به شبکه خطوط مترو، امیدواریم که بتوانیم خدمات رسانی مناسبی به شهروندان داشته باشیم و متروی تهران سهم قابل‌توجهی از سفرهای شهری را تحت‌پوشش قرار دهد. محمدقلی‌ها تصریح کرد: میزان جابه‌جایی متروی تهران در روزهای اوج تاکنون 2.5میلیون نفر بوده است که پیش‌بینی می‌شود با آغاز مهرماه حجم مسافران مترو نیزافزایش یابد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه همچنین در مورد میزان تأخیرهای مترو در سال‌جاری گفت: میزان تأخیرهای متروی تهران از ابتدای سال تاکنون نسبت به سال گذشته 45درصد کاهش داشته است.حدود دو هفته قبل بود که هابیل درویش، مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه از ترخیص 100واگن جدید و تلاش برای به کارگیری آنها همزمان با مهرماه و آغاز سال تحصیلی خبر داده بود.

کد خبر 183788
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز