همشهری آنلاین: معاون وزیر راه و شهرسازی ااز اجرای طرح جدید مسکن در تهران خبر داد و گفت: این طرح کلید به کلید نام دارد و هریک از اعضای محله که تمایل داشته باشند، واحد خود را به ما تحویل می دهند و یک واحد نوساز از این پروژه را تحویل می گیرند.

مهر نوشت: مجید کیان‌پور در خصوص اجرای پروژه کلید به کلید در بافت فرسوده اظهار داشت: ساخت یک پروژه 230 واحدی را در محله سیروس تهران به صورت الگو شروع کرده‌ایم که در یک ماه آینده عملیات اجرایی آن شروع می‌شود و سعی داریم که با استفاده از این پروژه در نوسازی محله‌ای تاثیرگذار باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: این طرح کلید به کلید نام دارد و هر یک از اعضای محله که تمایل داشته باشند، واحد خود را به ما تحویل می‌دهند و یک واحد نوساز از این پروژه را تحویل می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در این طرح بافت فرسوده در قالب یک محله جدید شکل می‌گیرد، اظهار داشت: به دنبال این هستیم که 400 واحد دیگر را در همین محله در چند ماه آینده کلنگ زنی کنیم.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در خصوص تفاهم نامه این شرکت با سازمان مدیریت بحران اظهار داشت: تفاهم نامه‌ای سال گذشته به امضاء رسید که ما همچنان برای اجرای این تفاهم نامه منتظر سازمان مدیریت بحران هستیم.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه به ازای تخریب هرپلاک در بافت فرسوده، تسهیلات داده می‌شود اما تاکنون موفق به اجرای این تفاهم نامه نشده‌ایم.

معاون وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: این تفاهم نامه 2 میلیون تومان برای 50 هزار واحد در سال گذشته بود که امسال پیگیری می‌کنیم تا به مرحله اجرا برسد.

وی افزود: زمینه سرمایه‌گذاری در بافت فرسوده فراهم است و تمام سازندگان ذی‌صلاح می توانند وارد این پروژه‌ها شوند.

کد خبر 183182
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز