همشهری آنلاین: فینال شمشین دوره لیگ بوکس برگزار نشد و تیم پیوند ساپکو برای دومین سال پیاپی قهرمان شد! این دومین سال است که فینال لیگ برگزار نمی شود.

box

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود فینال لیگ بوکس روز شنبه (4 شهریور) ساعت 16 در بندر انزلی بین تیم‌های پیوند ساپکوی رباط کریم و جهان فولاد غرب کرمانشاه برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم کرمانشاهی در مراسم وزن‌کشی، این مبارزه برگزار شد و بدین ترتیب تیم پیوند بدون انجام مبارزه قهرمان شد!

این برای دومین سال پیاپی است که مبارزه فینال لیگ بوکس برگزار نمی‌شود و تیم قهرمان بدون انجام مبارزه جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.

سرپرست تیم جهان فولاد دلیل حضور نیافتن در مبارزه فینال لیگ را تصادف مربی و سه بوکسور این تیم عنوان کرده و تیمشان خواستار تعویق زمان برگزاری دیدار فینال بود که مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ این مسئله را نپذیرفتند.

مبارزه فینال لیگ بوکس در فصل قبل ( پنجمین دوره) قرار بود بین تیم‌های پیوند ساپکوی رباط کریم و نفت و گاز گچساران در تهران برگزار شود که در آن مبارزه هم تیم گچساران در مراسم وزن‌کشی شرکت کرد اما روی رینگ حاضر نشد تا تیم رباط کریم بدون مبارزه قهرمان شود.

کد خبر 182321
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز