همشهری آنلاین: عضو جامعه اسلامی دانشگاهیان از برگزاری سی و چهارمین نشست سراسری این تشکل از هفتم تا نهم شهریور ماه در مشهد خبر داد و گفت: بحث و بررسی درباره مسائل اقتصادی، فرهنگی و همچنین انتخابات یازدهم ریاست جمهوری از جمله دستورات این نشست است.

داود احمدزاده در گفتگو با همشهری آنلاین در این باره افزود: سی و چهارمین نشست سراسری جامعه اسلامی دانشگاهیان در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها با حضور کلیه اساتید و محققان عضو این تشکل از هفتم تا نهم شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود که در این نشست روند کاری جامعه اسلامی دانشگاهیان طی یکسال گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با یادآوری اینکه جامعه اسلامی دانشگاهیان تشکلی اصولگرا و یکی از اعضای چهارده گانه جبهه پیروان خط امام و رهبری است، خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی دانشگاهیان در عین استقلال با جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز هماهنگ است.

عضو جامعه اسلامی دانشگاهیان با بیان اینکه «در نشست جامعه اسلامی دانشگاهیان علاوه بر مسائل اقتصادی و فرهنگی درباره انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز بحث می‌شود.» گفت: البته در حال حاضر وارد مصادیق کاندیداها نمی‌شویم بلکه مسائلی که در حوزه انتخابات ریاست جمهوری در جریانات سیاسی مختلف اتفاق افتاده است را بررسی می‌کنیم.

احمدزاده در پاسخ به اینکه جامعه اسلامی دانشگاهیان چه زمانی کاندیدای مورد حمایت خود برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را معرفی می‌کند، گفت: اینکه جامعه اسلامی دانشگاهیان بخواهد تصمیم‌گیری کند که از کاندیداتوری کسی حمایت کند منوط به جلسات دیگر است که باید در شورای مرکزی جامعه به جمع‌بندی برسند.

کد خبر 182153
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز