چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرداخت تسهیلات صندوق پس انداز بانک مسکن بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار از ابتدای خرداد امسال طبق شرایط و ضوابط جدید صورت می‌گیرد.

با اجرای این مصوبه از ابتدای خرداد امسال پرداخت تسهیلات 180 میلیون ریالی به صورت توأم 120 میلیون ریال با سپرده و 60 میلیون ریال بدون سپرده متوقف می‌شود و پرداخت این تسهیلات طبق شرایط و ضوابط جدید صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش همه سپرده‌گذاران صندوق پس‌انداز مسکن می‌توانند هر شش ماه از یک برابر متوسط موجودی حساب خود از این تسهیلات برخوردار شوند.

متقاضیان دریافت تسهیلات خرید واحد مسکونی از محل صندوق پس‌انداز مسکن می‌توانند با 60 میلیون ریال سپرده‌گذاری بعد از گذشت 18 ماه انتظار یا با 90 میلیون ریال سپرده‌گذاری بعد از گذشت 12 ماه انتظار از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

همچنین نرخ سود این تسهیلات تا سقف 180 میلیون ریال 13 درصد است و متقاضیانی که سررسید تسهیلات آنها بعد از 31 اردیبهشت باشد طبق مقررات جدید از این تسهیلات برخوردار می‌شوند.

سپرده‌گذاران می‌توانند نسبت به تکمیل موجودی خود طبق این ضوابط اقدام کنند.

روابط عمومی بانک مسکن اعلام کرد همه متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در تهران با شماره تلفن 1830 و در شهرستان‌ها باشماره تلفن 021 - 66749001 مرکز مشاوره و اطلاع رسانی بانک مسکن تماس بگیرند و از آخرین شرایط و ضوابط اعطای این تسهیلات آگاه شوند.

کد خبر 18180

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز