همشهری‌آنلاین: بار دیگر زمین لرزید، این بار زمین در سرزمین من لرزید، در آذربایجان؛ دلم لرزید، عزیزان من درآنجا و من در هر کجا، چه فرقی می‌کند در کجا؛ دلم لرزید؛ حالا من و این دل لرزان و هزار راه پیش رو که این لرزه را آرام می‌کند...

dabir sourian

از روزی که آذربایجان لرزید، دل‌ ما در کنار دل مصیبت‌دیدگان غمبار است. همه شهرهای این سرزمین بی قرار دستان اهر و ورزقان...

روز پنجشنبه 26 مرداد ماه مردم تهران برای آرام کردن دل‌های بی قرارشان، در چندین نقطه قرار گذاشتند، امداد رسانی خود را در قالب‌های نقدی و کالا به دستان خسته و مهربان هموطنان آذری خود برسانند. بازار طلای تهران نیز در این خصوص کانون جمع‌آوری بخشی از این امداد‌رسانی بود.

علیرضا دبیر، کشتی‌گیر نام‌آور کشورمان و عضو شورای شهر تهران به همراه حمید سوریان قهرمان کشتی المپیک 2012 لندن صبح روز پنجشنبه در میان صنف طلا‌فروشان تهران حاضر شدند و تنها در فاصله 4-3 ساعت 50 میلیارد ریال کمک‌‌های نقدی بازاریان تهران را برای مردم مصیبت‌زده مناطق زلزله‌زده جمع‌آوری کردند.

دبیر ضمن قدردانی از صنف طلا‌فروش در این باره توضیح دادکه این مبلغ با نظارت مستقیم وی و حمید سوریان، صرف احداث 150 واحد مسکونی روستایی خواهد شد.

گفته شده این تعداد واحد مسکونی تا پیش از فصل سرما در اختیار روستائیان زلزله‌زده خواهد شد.

کد خبر 181377
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز