همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت ارتباط شهر شهرداری تهران گفت: دکل و آنتن‌ها مخابراتی سطح شهر تهران با توجه به دو اصل زیبایی منظر شهری و تامین سلامت شهروندان نصب می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما، اردوآبادی با اشاره به ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های رادیویی پایتخت گفت: یکی از موضوعاتی که به صورت خاص درکلان شهری همچون تهران در دستور کار شهرداری تهران قرارگرفته، رسیدگی به وضعیت دکل‌ها و آنتن‌های مخابراتی درجای جای این شهر است.

وی افزود: بر این اساس و بر حسب ضرورت و ارسال لایحه پیشنهادی ازسوی شهرداری تهران وتصویب آن توسط شورای اسلامی شهرتهران، نهایتاً درتیرماه مصوبه «ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های رادیویی در شهر تهران» از سوی شهردار تهران به معاون مالی واداری شهرداری تهران و شرکت ارتباط مشترک شهر ابلاغ شد.

اردوآبادی اظهار داشت: شرکت ارتباط مشترک شهر با محوریت قراردادن دو اصل «زیبایی منظرشهری» و «تامین سلامت شهروندان» و به دنبال اقدامات و فعالیت‌های انجام شده قبلی خود اقدام به نصب دکل‌ها و آنتن‌های مخابراتی ازمنظر زیبا‌شناختی واستتار آن درسطح شهر تهران کرده است که هم اینک این مهم درسطح شهرتهران خصوصاً درتعدادی ازپارک‌ها وفضاهای سبز اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: با تاکیدی که برمجوزهای صادره صورت می‌گیرد، هم اینک اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های اینترنتی و... موظف به نصب دکل‌ها و آنتن‌ها با رعایت کلیه موارد زیباسازی هستند.

کد خبر 181245
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز