همشهری آنلاین: مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال‌‌ احمر گفت: از مردم درخواست می‌کنیم کمک‌های نقدی و غیرنقدی فاسدنشدنی خود را در روز جهانی قدس برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی به پایگاه‌های سیار این جمعیت برسانند.

زلزله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،پویا حاجیان مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر، با بیان اینکه با توجه به حجم کمک‌های مردمی و درخواست هموطنان مبنی بر کمک به آسیب‌دیدگان زلزله 6.2 ریشتری اهر و ورزقان، افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی در روز قدس جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز جمعیت هلال‌احمر اعلام کرده بود که نیازی به کمک‌های مردمی نیست، گفت: با این حال نوع‌دوست ایران در تماس‌های پیاپی با جمعیت‌ هلال‌احمر، خواستار ارائه کمک‌های خود شدند که جمعیت هلال‌احمر ایران نیز شماره حساب 99999 بانک ملت به نام جمعیت هلال‌احمر را برای دریافت کمک‌های نقدی مردم اعلام کرده بود.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال‌‌احمر با بیان اینکه مردم در چند روز اخیر خواستار ارائه کمک‌های غیرنقدی و زیستی بوده‌اند، گفت: مردم می‌توانند علاوه بر ارائه کمک‌های نقدی خود، کمک‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌های سازمان داوطلبان که در روز قدس در معابر اصلی مستقر خواهند شد، ارائه دهند.

حاجیان از مردم خواست که نسبت به اهدای موادغذایی فاسد نشدنی اقدام کنند.

 

کد خبر 181094

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز